Midden-Amerika voor de verandering...

28 oktober 2017 - Granada, Nicaragua

Hallo Nederland!

Na velen verzoeken weer een verhaaltje van mijn belevenissen. De laatste keer op reis heb ik nooit afgerond op deze website. Dat zal ik nu nog even doen; Het was april 2016, Marijke en Ilona waren in Sri Lanka, het was FANTASTISCH!!! We denken er nog vaak samen aan terug. Zo leuk om te delen.

En natuurlijk bleef het kriebelen. Want werken is ook maar saai... De KLM kwam nog tussendoor (op veel plekken geweest, maar het blijft werken). Ik was weer toe aan een echte reis. Met het geluk van 2 hele flexibele bazen liet ik mijn fantasie de vrije loop. Waar wil ik heen? Niet weer Azië toch? Midden of Zuid Amerika, dat ging het worden. Spannend hoor, erg onbekend... Voor mij dan. Na verhalen van Miepie en Jord, Lynne en Britt werd het Nicaragua! Dus daar zit ik nu.

Een beetje jammer was wel dat ik zo nodig Verliefd moest worden op Paul, maargoed het zijn maar 64 nachtjes... En mijn lieftallige collega Anouk sloot zomaar aan! We gingen samen woehoeeeeee!

17 oktober
De dag van vertrek. Wat had ik een buikpijn... Maar "je wilt zelf hoor" zou oma zeggen.
Na wat traantjes ging de reis beginnen. Kruiswoordpuzzel op zak (ouwe vrouwen dat we zijn) stapten we het vliegtuig van United in. Vast gebouwd op Amerikanen, beenruimte zat! Overstap op Houston om uiteindelijk te arriveren in Managua, de guurste stad van Nica....

1. Marijke Beemsterboer:
    28 oktober 2017
    Ha Ilona, leuk om weer iets van je te horen.
    Heel veel plezier en wanneer krijgt dit een vervolg?
    groeten van tante Marijke