Naam:
271

Over mijn reis

UPDATE 2 2017 17 oktober Tot 20 december van huis! NICARAGUA EN GUATEMALA

UPDATE!

VERTREK MORGENAVOND 21.55 !!

geplaatst op 01-01-2016

***********

Voor degenen die nog niet weten wat m'n plannen zijn:

Zaterdag 5 oktober om 10.45 ga ik de lucht in. Dan vlieg ik naar Parijs. Ff een overstappie maken en dan door naar Bangkok (Thailand).

Eenmaal daar ga ik eerst maar ff een borrel halen bij de mannen van de hangover denk ik.

Ik kom zondag ochtend 6 oktober om 6.30 aan in Bangkok. Daar word ik (als het goed is) opgehaald.

Vanaf maandag 7 oktober begin ik met een introweek. Geen idee wat er gaat gebeuren, huppel wel mee.

Ik vertoef dan met andere vrijwilligers in een groot huis.

Want vanaf 14 oktober ga ik me van m'n goede kant laten zien: De vrijwilliger uithangen. Wat ik precies ga doen hoor ik daar. (Of ik ga Engelse les geven aan jonge kinderen of ik ga helpen in een weeshuis). Dit doe ik dan 2 weken lang.

Na 25 oktober gaat het echte avontuur pas van start. Dan ga ik m'n eigen weg.

Thailand verder verkennen en richting Laos en Cambodja. Ook Vietnam hoop ik nog mee te pakken.

Maar ik zie het allemaal wel, ik houd alle opties open !

Bezochte landen

Ik heb 36 landen (15%) bezocht:

België, Cambodja, Canada, Cuba, Curaçao, Denemarken, Duitsland, Filipijnen, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Hongkong, India, Indonesië, Israël, Italië, Kazachstan, Koeweit, Laos, Maleisië, Nederland, Nicaragua, Nigeria, Oeganda, Portugal, Rusland, Singapore, Spanje, Sri Lanka, Thailand, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Vietnam.