Vervolg

11 oktober 2013

Sorry dat ging ff mis, ik ga gewoon verder; wat ik wilde zeggen; die voetafdruk lag wel weer vol met geld...
Bij de afdruk vandaan kon je 3 trappen af. Je kon kiezen: de ene trap was geluk in de liefde, de ander geluk in werk en de laatste geluk qua gezondheid. Je moest er 1 kiezen en met je adem ingehouden naar beneden lopen. Nou laat het geluk bij mij maar zitten, ik redde het natuurlijk niet ;p
Nou smiddags de monkeytown. We zaten allemaal te vrezen, want we hadden allemaal gekkigheid gehoord. Maar het viel alles mee. Die apen zijn de hele dag geil, daar ben ik wel achter. Zoo de ene wip na de andere vond plaats... Maar oke, leuk om geweest te zijn, wilde er ook wel graag weer weg, toch een beetje spannend..
Ik had vanavond lekker eten !! Wel rijst , maar met boeren omelet en een soort zoetzure kip, zonder kip. Oo het was smullen.
Na het eten kwam m'n ik wil hier weg moment. Iloon was een beetje verdrietig, maar nu weer oke. Iedereen is naar de stad uit, lianne en ik zitten lekker thuis met een stel vechtende, blaffende wn. Bijtende honden Om

1. Marijke:
    11 oktober 2013
    Jezus I gaat t niet haha. Je maakt t wel heel spannend zo door die halve verhalen, ik wacht met smart!!
  2. II:
    Nee het gaat niet.

Maar die honden hebben we dus om ons heen.. Best wel eng.

Morgen gaan we verhuizen naar the twinhouse ( vast ook een koude douche en kakkerlakken, kikkers, kleine slangen etc) daar twijfel ik niet aan. Alles weer in die bigbackpack, wat een gedoe. Maar hee, backpacken is leuk :D !!!! Dus.

Ik heb wat foto's toegevoegd, maar dit duurt best lang, dus ik zal eerder iets op Facebook zetten.
    Nou aju x
  3. Marijke:
    Kussie!!
  4. Martine + fam:
    12 oktober 2013
    Hoi Ilona! Wat leuk om al je verhalen te lezen. Ik lach me soms dood hahaha! Je kan het leuk verwoorden :-). Veel plezier nog daar! Kus van ons