Just arrived

6 oktober 2013

Hee,
Aangekomen in Thailand!
Vrijdag avond had ik denk ik het gevoel dat ik me moest bewijzen want mevrouw lag pas half 5 in bed. Achteraf was dit niet zo slim ... Eerst door m'n wekker geslapen, toen was ik wakker voelde ik me hondsberoerd :) top.
Kwart over 7 jaja ze waren er gewoon; Stefan wever, Maaike bakker en Marsha kunst, nog ff doei zeggen. I was niet zo gezellig, sorry haha, maar ik vond het suuuuper lief :)
De auto in (veel te laat), maar de ford van Jord rijdt wel door. Jordi, Marijke, Emma en Maureen brachten me. Pappie en mammie waren daar al.
Nou doei he kussies enzo. Jopie ging een foto maken toen ik door de douane ging, moest ze wissen haha, mocht niet.
Eerst in een klein vliegtuig naar Parijs. Had een hele leuke vent uit Brabant naast me, die nogal spraakzaam was en heel lief want, voor als jullie het willen weten; iloon had een primeur; kotsen in het vliegtuig, beter dat ik het nog niet in je ford deed he Jord ?! Maar m'n lieve buurman heeft het zakkie aan de stuwardess gegeven haha alsje.
Nou bah.
In Parijs snapte ik er geen hond van natuurlijk, ben maar wat Thais vlees gevolgd en alles kwam goed!
Bijna alleen maar geslapen van Parijs naar Bangkok, zelfs m'n ontbijt gemist. Maar ik was dus zo in Bangkok.
Weer lopen tukken in de bus en nu aanbeland in Sing Buri.
Ik verveel me vandaar dat ik m'n hele reis maar op tafel gooi.
Iedereen moet hier nog aankomen of is op pad, zit hier dus met aaaaaal m'n vrienden... Groetjes !

1. Anneke:
    6 oktober 2013
    Hee Iloon!

Blij dat je veilig bent aangekomen! Klinkt wel als een katerig begin van je reis, dat belooft wat voor de rest van je trip..!
    Veel plezierrr!

Xxx Anneke
  2. Maaike:
    Hahah Iloon, geniaal!
    loveyouuuu
  3. Renate schilder:
    7 oktober 2013
    held ben je ook, blij dat je het hebt gered in je uppie.
    xxxx
  4. Sarina:
    7 oktober 2013
    Hahaha mooi, zo ken ik je weer;) Heel veel plezier mop, ben benieuwd naar je verhalen! Liefs
  5. Raymond van der Wielen:
    8 oktober 2013
    Hoi Ilona,
    Heel erg veel plezier met deze mooie reis. Je hebt het verdiend!
  6. Jolien:
    8 oktober 2013
    Heey,
    Wat fantastisch geschreven, zeer vermakelijk om te lezen!
    Veel plezier nog!!
  7. Maud Immink:
    9 oktober 2013
    Haha zo kan ik je weer lekkerding! Geniet er van, spreek je snel kussieeeee xxxx
  8. II:
    9 oktober 2013
    Bedankt ! Leuke reacties :)