Just arrived

6 oktober 2013

Hee,
Aangekomen in Thailand!
Vrijdag avond had ik denk ik het gevoel dat ik me moest bewijzen want mevrouw lag pas half 5 in bed. Achteraf was dit niet zo slim ... Eerst door m'n wekker geslapen, toen was ik wakker voelde ik me hondsberoerd :) top.
Kwart over 7 jaja ze waren er gewoon; Stefan wever, Maaike bakker en Marsha kunst, nog ff doei zeggen. I was niet zo gezellig, sorry haha, maar ik vond het suuuuper lief :)
De auto in (veel te laat), maar de ford van Jord rijdt wel door. Jordi, Marijke, Emma en Maureen brachten me. Pappie en mammie waren daar al.
Nou doei he kussies enzo. Jopie ging een foto maken toen ik door de douane ging, moest ze wissen haha, mocht niet.
Eerst in een klein vliegtuig naar Parijs. Had een hele leuke vent uit Brabant naast me, die nogal spraakzaam was en heel lief want, voor als jullie het willen weten; iloon had een primeur; kotsen in het vliegtuig, beter dat ik het nog niet in je ford deed he Jord ?! Maar m'n lieve buurman heeft het zakkie aan de stuwardess gegeven haha alsje.
Nou bah.
In Parijs snapte ik er geen hond van natuurlijk, ben maar wat Thais vlees gevolgd en alles kwam goed!
Bijna alleen maar geslapen van Parijs naar Bangkok, zelfs m'n ontbijt gemist. Maar ik was dus zo in Bangkok.
Weer lopen tukken in de bus en nu aanbeland in Sing Buri.
Ik verveel me vandaar dat ik m'n hele reis maar op tafel gooi.
Iedereen moet hier nog aankomen of is op pad, zit hier dus met aaaaaal m'n vrienden... Groetjes !