lang leve tinder

31 december 2013 - Gili-eilanden, Indonesië

Hooooi ursem en omstreken! Het is alweer een tijdje geleden dat ik heb geschreven, wordt ff diep graven... Ik was aanbeland in ubud op bali. Storten joh ! Heb pittig wat paraplu's versleten. We zaten in een resort naast het Monkey forest. De apen zagen dat ook een beetje als hun thuis.... Als ik ook lekker rustig een fruitje zat te eten smorgens, kwam aapie aan gesprint at snel mn bakkie leeg en ging er weer vandoor. Ze maakten geen vrienden daar.... In ubud niet heel veel gedaan. Op aanraden van An wezen winkelen en lekker eten! Bali is natuurlijk gewoon een mega toeristische bedoening,dus ikheb ook een onwijs vakantie gevoel hier. Na 2 nachtjes ubud op naar kuta. Dit is een paradijs. Gewoon net als Mallorca, cherso en noem het maar op! Helaas stortte het gigantisch... En de dag dat het mooi weer was, had iloon natuurlijk wat verkeerds gegeten en lag ze lekker te kotsen op bed. Niet naar Harry geluisterd, het spijt me... Ik had het wel gehad met die Duitser, dus tijd om nieuwe vrienden te zoeken. Ben lekker op pad geweest met 2 zuid Afrikanen , super leipe gasten! Toen nog flink gezopen met Linda van 46, gek wijf was dat !! Maar met mooi weer is kuta te gek ! Toen kwam de vraag: wat gaat iloontje doen met oud en nieuw?? Gelukkig bestaat tinder :D voor degene die weten wat dat is, is het een top verhaal. Iloon zat dus flink te tinderen. Pling max uit Haarlem. We raakten aan de praat en spraken toen af dat hij me ging verlossen van de Duitser. We zouden samen naar de gili eilanden gaan, bij Lombok, om daar nieuw jaar te vieren. Maar kon die hele gozer nog niet natuurlijk... Haha. Hebben we ff een drankje gedaan in kuta. Mazzel dat ik hem aardig vond, anders hadden we een probleem. Dus nu zit ik lekker met mn tinder date op gili. Super mooi weer, eindelijk weer ! Begon het gisteren toch weer te gieten.. En schijnt deze nieuwjaarsdag ook niet helemaal top te worden... Ik heb echt leuke weken. Mn Delftse vriendinnetjes vertoeven ook op dit eiland, heb suus ff gezien in kuta en het is bere gezellig met max uit Haarlem.

Ik heb weinig gedaan behalve shoppen, heerlijk eten en relaxen. Is ook wel even lekker! Maar wil ook wel weer echt wat zien nu... Ga vanavond het nieuwe jaar in knallen op het strand. Ik wens jullie allemaal een super oud e nieuw !!!! En ursem, houd de rooie een beetje heel. Baal dat ik er niet bij ben, maar hee, ik zit ook prima hoor! Mijn 2014 begint 7uur eerder, dus op jullie momentje lig ik voor Pampus in de zee.. Alvast alle goeds voor iedereen in het nieuwe jaar!

Liefsx

1. Ed:
    1 januari 2014
    geweldig dat je het zo naar je zin heb daar iloon,
    geniet er maar lekker van !!!
    eddy
    en heb je op lombok ook al een lombokpapagaaiamadine gespot ? had ik vroeger in de voliere.
  2. II:
    1 januari 2014