Bangkok has me !

28 oktober 2013 - Bangkok, Thailand

Holland, Mijn laatste week school gehad. Niet heel veel bijzonders meer beleefd, behalve een kater op donderdag (mn eerste! Niet wetende dat ik dit weekend een constante kater zou hebben...) vrijdag gingen we met een onwijs leuke groep richting Bangkok. Dikke file dus op een gegeven moment moest iloon toch echt ff plassen. Mocht niet van meneertje de chauf. Na wat zeuren: hallo hongnam please mocht het. Ik doe het nooit meer. Ik moest staan/hangen en er lag gewoon een dikke laag pis op de grond. Iedereen keek me raar aan toen ik mn voeten ging wassen in de wasbak. Hallo Khao San Road ! Hallo HOTEL, hallo warme douche, hallo lekker bed, wauw ! Lian en ik hadden nog net ff de tijd genomen om onze spullen naar de kamer te brengen, om vervolgens volgas naar de mac te racen. Daarna allemaal ff tuttebellen en onze eerste avond Bangkok kon van start ! Keek mn ogen uit , wat een figuren lopen er rond en wat is iedereen al geitem om half 11.. maar te gekke eerste avond gehad :) Toen was het zaterdag ochtend, oei die kwam hard aan. Ff een ontbijtje gescoord en toen weer heel snel in bed gaan liggen haha. Jillie arriveerde ! Iedereen was op pad, behalve li en ik natuurlijk, dus zijm wij (om half 3) ook maar es de deur uitgegaan om mn iPhone te fixen. (Nieuw scherm hier maar 60 eu by the way) echt een mega shopping mall, ik was verkocht aan bangkok ( ben in 3 dagen 20 x verkocht aan bangkok trouwens). Zaterdag avond ; alleen maar whoaaa en aaaah momentjes. We gingen naar de skybar van hotel Lebua. Hier is de hangover opgenomen. Alles was super chique. Overal waar de lift stopte stond een peleton van 10 man je op te wachten. We warem flink under-dressed haha, een drankje was 12, 50 en op slppers mocht je niet naar binnen. Maar wow wat een uitzicht, Bangkok has me that moment! We hebben het maar gehouden bij 1 drankje en zijn richting een club gegaan. Nu kunnen jullie lachen want iloon was under age haha. Toeneen leuk barretje opgezocht met live muziek en heel veel gekke engelsen. Zondag waren we weer de deur niet uit voor 2e. Heb mn vriendinnies van de afgelopen 3 weken uitgezwaaid :( Jill en ik zijn in de tuktuk richting grand palace gereden. Hier gingen we in een soort gondel door de wateren van Bangkok. Super bijzonder was dit ! Daarna zoudem we wel ff terug lopen. Haha niet dus, sukkels. Nou ik heb mn eerste insect op cis; de schorpioen. Hele leuke avond gehad met jill een een groep gekke australiers! Vandaag naar madame thoussauds geweest op siam squere (wij waren ook net van die poppen... al die thaitjes moesten met ons op de foto) zometeen gaam we lekker 12 uur im een bus, op naar Chiang Mai in het noorden. Ik ga bangkok missen. Aan dit leven kon ik wel wennen! Ga aan het eind zeker weer terug. Dikke zoen iloon

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Rosie B:
    28 oktober 2013
    Vet joh!!
    Heel wat anders als ursem, maar kom straks maar gewoon weer terug hoor, geen gekke dingen zo verweg
    Doe al die spleetoogjes de groeten, en doe rustig aan!
    We skype..
    Dikke kus Rosie B
  2. II:
    29 oktober 2013
    Groeten terug van ming wing en Wong x