Terug naar de Leet aan zee

19 januari 2014 - Bangkok, Thailand

Hee lieve familie, vrienden, bekenden en vage kennissen,
Morgen vlieg ik naar huis. De eeuwige twijfelaar in iloon komt weer lekker naar boven. Ik wil heel graag iedereen weer lekker knuffelen, maar heb ik het hier niet veelste goed? Ik kom gewoon terug hoor, ben al ingecheckt, geen zorgen, maar toch. Ben de afgelopen dagen zo verdrietig geweest. Altijd lastig waarom ik dan verdrietig ben. Ik denk de hele samenloop van omstandigheden. Ik moet weer terug naar m'n leventje, dt betekent ook weer terug naar m'n verdriet. Niet dat ik dat hier niet heb gehad, maar het is anders, er is een bepaalde afstand. Zo heb ik Milou haar blog niet ingekeken de afgelopen tijd, heel bewust. Niet dat het zin heeft.. Maar ik wilde het niet "meenemen". Wat een onzin is dat, je neemt het altijd mee! Als ik thuis ben ga ik lezen, dan kan ik ook iets, dan kan ik lautje en channie lekker knuffelen, dan kan ik met hellen praten en dan kan ik Jordi en Emiel een dikke zoen geven. Ook kan ik gewoon m'n liefste vriendinnen (en vergeet m'n vrienden niet) een berichtje sturen als ik me kut voel en staan ze voor m'n deur. Ik kan gewoon elk moment van de dag janken met m'n moeder etc etc. Het is goed om terug te zijn, dat weet ik zeker. Het hele, zoals dat zo mooi heet, rouwproces, loopt vast in Azie.

Voordat ik straks heel vaak de vraag ga krijgen; hee iloon, wat heb je nou eigenlijk opgestoken daar in het verre oosten?
Ik zal m vast beantwoorden;
Ik heb geleerd dat ik heel veel geef om bepaalde mensen. Wat voor een eikel m'n broertje ook is en wat voor een grote slettenbak maureentje ook is, het zit wel goed. Naja zo kan ik over iedereen wel wat zeggen, ga ik niet doen! (Wel dat ik van m'n pappie en mammie houd)
Ik ga meer tijd vrijmaken voor m'n familie en vrienden. (Geen energie steken in mensen die het niet waard zijn).
Ik ga aan m'n toekomst werken. Ik ben er best wel achter gekomen dat ik gewoon door moet. Het hoe vind ik nog moeilijk, maar ik weet dat de mensen om me heen me daarbij zullen helpen.
Zal ik gelijk vertellen wat m'n plannen zijn dan?
Ik wil verloskunde gaan doen. Dit betekent dat ik eerst biologie en scheikunde nog moet halen. Dus wil ik als ik terug kom 1 dagje naar school. Daarnaast ga ik werk zoeken. Als ik de vakken binnen heb kan ik me voor het studiejaar 2015/2016 in gaan schrijven. Februari 2015 hoor ik dan geloof ik of ik de opleiding ook daadwerkelijk mag gaan doen... Dus dit is het plan. Tot ik begin met studeren ga ik lekker werken en sparen.
Ik wil ook graag volgend jaar weer weg (jaja echt waar!) maar dan wel NA de feestdagen!!!!!! Gewoon in de koudste maanden even weg (feb en maart ofzo). Ik wil graag de Filipijnen, Vietnam, meer indonesie en het zuiden van Thailand nog doen. En eigenlijk nog heel veel meer .... Haha

De afgelopen dagen in Bangkok heb ik lekker gerelaxt. Ik had een hotelletje met jacuzzi op het dak, prima te doen! Ben ook elke dag gaan fitnessen, jaja! Helaas niet geprotesteerd, ik kon ze niet vinden...

Tot snel en sommige tot morgen! Kan toch niet echt wachten..

(Dit was wel even een hart lucht verhaal he, volgende x knal ik er weer wat grappen in)
Zal thuis de foto's compleet maken.
Xxxxxx

1. Mama:
    19 januari 2014
    tot morgen schatje,
    xx etterbak
  2. Simone Bakker:
    20 januari 2014
    goeie reis schatje en tot snel! xxx
  3. Maud Immink:
    20 januari 2014
    tot zo lieffie
  4. Ronald:
    21 januari 2014
    Heel mooi geschreven Ilona.....